za wysokie ciśnienie doładowania trurbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Damian.S
    Drive
    • 2009
    • 77

    za wysokie ciśnienie doładowania trurbiny

    rafiki, caly czas mozesz zmienic zdanie i jechac Rapidem. Najwyzej jak wrocimy za wczesnie to nie pójdziesz/pojedziesz do domu tylko do jakiejs knajpki i wrocisz nad ranem

    [ Dodano: Pią 13 Cze, 14 15:49 ]
    Zamieszczone przez SS
    Zamieszczone przez rafiki
    to nie masz tylnego podłokietnika z otworem na narty? :shock:
    zrobimy moda :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
    Producent za takiego moda chcial chyba 600 lub 900 zl :shock:
    Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint
    www.gprk.pl
  • aro_40
    RS
    • 2007
    • 1529
    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

    #2
    za wysokie ciśnienie doładowania trurbiny

    Mam pytanko, w Insigni 2,0 cdti wyskakuje mi co i raz błąd za wysokiego doładowania turbiny i autko przechodzi w tryb awaryjny. wystarczy jednak wyłączyć silnik i za chwilę uruchomić go ponownie, a tryb awaryjny znika.
    Czy powodem takiego zachowania się autka jest zabagniony EGR czy tez zapieczone łopatki turbiny?
    Na marginesie, jeden mechanik upiera się że to nie może być wina EGR-a i wskazuje na turbinę, a firma regenerująca turbiny twierdzi że przy przejechanych niespełna 170 kkm turbina nie może być tak zawalona kto ma rację?
    If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
    _______________________________________
    a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

    Komentarz

    • ketivv
      L&K
      • 2011
      • 1155

      #3
      prędzej turbina

      z padniętym EGR-em przejechałem z 1500 km (był piątek auto na gwarancji w serwisie Forda w D nie mieli trzeba by było czekać)
      auto było słabe poniżej 2300-2400 obr/min oraz bardzo ciężko wchodziło na te obroty, powyżej pracowało bez najmniejszych problemów, po wymianie EGR na nowy wszytko wróciło do normy

      Komentarz

      • mattyah4x4
        Rider
        • 2013
        • 664

        #4
        Re: za wysokie ciśnienie doładowania trurbiny

        Zamieszczone przez aro_40
        Mam pytanko, w Insigni 2,0 cdti wyskakuje mi co i raz błąd za wysokiego doładowania turbiny i autko przechodzi w tryb awaryjny. wystarczy jednak wyłączyć silnik i za chwilę uruchomić go ponownie, a tryb awaryjny znika
        typowa rzecz w turbinach ze zmienną geometrią - zapieczona kierownica turbiny
        miałem dokładnie to samo w astrze cdti - turbina oddana do "regeneracji" i problem znikł (inna sprawa, ze auto jeździło gorzej po tej regeneracji)
        Diesel Service Śmietana
        43-210 Kobiór
        ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

        uwaga
        nie robimy pompowtryskiwaczy

        Komentarz

        • aro_40
          RS
          • 2007
          • 1529
          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

          #5
          Re: za wysokie ciśnienie doładowania trurbiny

          Zamieszczone przez mattyah4x4
          typowa rzecz w turbinach ze zmienną geometrią - zapieczona kierownica turbiny
          miałem dokładnie to samo w astrze cdti - turbina oddana do "regeneracji" i problem znikł (inna sprawa, ze auto jeździło gorzej po tej regeneracji)
          czyli ten zakład od regeneracji turbin gadał głupoty... a tacy polecani na jednym z forów...
          If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
          _______________________________________
          a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

          Komentarz

          • Tony065
            RS
            • 2009
            • 2487
            • Octavia I (1U2)
            • ARX 1.8 20VT 150 KM

            #6
            bo w Polsce dobrze regenerować suszarki potrafi raptem kilka firm. wystarczy poczytać stosowny temat na forum.
            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
            @ by Tune-up Gdańsk
            TDI VP++ i jeszcze rośnie
            Antek

            Komentarz

            • mattyah4x4
              Rider
              • 2013
              • 664

              #7
              Re: za wysokie ciśnienie doładowania trurbiny

              Zamieszczone przez aro_40
              czyli ten zakład od regeneracji turbin gadał głupoty... a tacy polecani na jednym z forów...
              w mojej astrze cdti ten problem wystąpił już po przebiegu (około) 110 tys km
              a jeżdżona była dość dynamicznie (zapiekanie wystepuje podobno częściej w "mulonych" autach)
              Diesel Service Śmietana
              43-210 Kobiór
              ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

              uwaga
              nie robimy pompowtryskiwaczy

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                aro_40, jaki uprawiasz styl jazdy? Raczej spokojny czy lubisz przyjebać?
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • mattyah4x4
                  Rider
                  • 2013
                  • 664

                  #9
                  to ma umiarkowane znaczenie :lol:

                  tak jak pisałem - ja lubialem tym autem przy.ebac (bo było sluzbowe) a i tak kierownica zapiekła się przy 110-120 tys przebiegu :roll:
                  Diesel Service Śmietana
                  43-210 Kobiór
                  ul. Kobiórska 77 tel. (32) 218 86 16

                  uwaga
                  nie robimy pompowtryskiwaczy

                  Komentarz

                  • aro_40
                    RS
                    • 2007
                    • 1529
                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez piramida
                    aro_40, jaki uprawiasz styl jazdy? Raczej spokojny czy lubisz przyjebać?
                    raczej spokojnie, choć na światłach wszyscy pozostaja w tyle i raz/dwa w tygodniu kita w rurę i przejażdżka dłuższy odcinek. jednak ja tym autkiem jeżdżę od roku, a jak było wcześniej to nie wiem.

                    [ Dodano: Wto 29 Paź, 13 08:17 ]
                    od 1,5 miesiąca tankuje wyłącznie na Shellu. Codzienna jazda parę km na ok 3,5 tys obrotów. Generalnie zmieniony styl jazdy na bardziej agresywny (wyższe obroty), a mimo wszystko co i raz trafia się tryb awaryjny... czy aby na pewno jest to wina zapieczonych łopatek? jesli tak, czy można to wyczyścić czy tylko regeneracja turbiny?
                    If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
                    _______________________________________
                    a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

                    Komentarz

                    Pracuję...